x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. július 5., kedd

..és a kamaszok szavaitól, ments meg Uram, minket!

Ragyogó elfoglaltságot találtam a 2 kamasznak nyárra! Felváltva sütnek valami finomságot a családnak! Nagyon dicsértem magam az ötletért, addig sem tépik egymást és az én idegeimet. Süteményillat, szorgoskodó gyerekek, boldog család..Hm.

Ma a 15 éves fiú a soros. Elsorolom, mit kellett végighallgatnom. Idáig. ( A konyhának igyekeztem közelébe se menni.)

- Jajj, hagyjatok már! Miféle egyszerűt?! Azért, mert ti nem tudtok rendesen főzni! Na, jó anya, te tudsz, de ez a kis béka..( fakanalak csattogása : Jajj, hagyjál, h*lye vagy stb.) Pedig ez így van! Én vagyok a sztár, a férfiak mindent jobban tudnak! Mi?? Azért, mert te lángost sütöttél ebédre, azt képzeled, okos vagy? Majd az én almás pitémet lessétek meg! Rácsozva lesz a teteje! Hogyne tudnám megcsinálni, a House is megmondta, a főzés tiszta kémia, abból meg jó vagyok!

-Anyaaaaa! ( Te fogd be a szádat és ne röhögj, mert nyakon váglak!) Anyaaa! Tiszta kula a turmix, a húgom nem mosta el! Szólj neki, én csak tiszta konyhában dolgozom!

-Anyukaaa! Hány centire jöjjön föl az élesztő ? Nem, ne gyere ide, egyedül akarom!Majd megmérem vonalzóval.

-Anyaaa! Megevett egy szeletet az almából! ( anyai hang: Kislányom, azonnal gyere onnan ki, hagyd dolgozni! Kuncogó lány: Hehe, nem kell segíteni pucolni!)

-Anyaaa! Ha nagy adagot csinálok, akkor csak a töltelékből kell dupla annyi, vagy a tésztából is?

-Anyuciii! Odaviszem, nézd meg, ilyen-e a kelt tészta! Affene, lisztes lett a lépcső! ( Editke, akarsz keresni egy ötvenest?)

-Anyaaa! Ha én sütök, kitakarítani nem nekem kell, ugye? Kicsit lecsöpögött a vaj az asztalról..

-Miii?! Hogy mi ez a csörgés? Beleléptem a tepsibe, de nyugi, a macskára nem esett rá, csak megijedt, azért rohant át a lakáson.

-Anyaaa! Nem működik a turmix! Jaa, az az alkatrész még hiányzik bele?!

-Editke, édesem, rohanj le a mérőszalagért, ki kell mérnem a tésztát! Micsoda?! Ne szemtelenkedj velem, vízszintező nem kell! Ezért mit kapsz..

...és ezt még sokáig folytathatnám.

JÁTSSZ ÉS NYERJ!

-gabi-

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam