x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. május 10., kedd

Húsbavágó

Annyit gondolkodtam rajta, mikor történt. Mikor történt, melyik volt az a pillanat, amikor kamasz gyerekeim fejlődése különvált. Mikor lépett a fiú a férfiasodás útjára, mikor fordult a lányom érdeklődése a csajos dolgok felé.
Hiszen annyira együtt voltak. A fiú gyöngyöt fűzött, lányokat megszégyenítő ügyességgel, a lányom pedig ordított a strandon, ha lányos bugyira akartam cserélni rajta a bátyjától lenyúlt boxeralsót.

Olyan 12-13 éves koruk körül változtak meg. Úgy egy éve. A pillanatot azóta sem tudtam megfogni, de az elmúlt idő eseményei sorra igazolják, vége a gyerekéveknek.

Történt a múlt héten, hogy megemlítettem a férjemnek, jártában- keltében, ha vadhúsról hall, vegyen már 2-3 kiló vaddisznót, vagy őzet, egyszer majd megfőzzük bográcsban. Abban sem voltam biztos, hogy hallotta, amit mondok, azt pedig, hogy meg is jegyzi, egyáltalán nem feltételeztem. Így aztán elég kerekre nyílt a szemem, amikor vasárnap reggel egy ismeretlen férfi csöngetett be, majd vidám "meghoztam az őzet" felkiáltással lecipelte a pincénkbe Bambit. Én ugyan csak a lábait láttam, mert sikítás közben be szoktam csukni a szemem, de kétségtelenül egy szőrös állat volt. A következő fél óra történetét sosem szeretném megtudni, gyermekkorom kedvenc könyve volt a kis őz története. Álszent lennék? 3 kiló hús egy zacskóban, az pontosan 3 kiló hús egy zacskóban. Feldolgozandó, megfőzendő, konyhakész termék. De egy állat! Bundában!
Férjem, a hős, végigasszisztálta a műveletet, igazi oroszlánvadászhoz méltón, de elragadtatva ő sem volt. Annál inkább a 14 éves fiam! Előkapta svájci bicskáját, csillogó szemmel levágtatott a garázsba és " ha én ezt a fiúknak elmesélem" felkiáltással segített feldarabolni a jószágot. Vértől csöpögő kézzel és elégedett mosollyal jött fel a munka végén.

Ekkor ébredt a lányom, mit sem tudva a véres eseményekről. Álomittasan bebotorkált a konyhába, hogy tejet vegyen elő a reggelijéhez, majd, mielőtt megakadályozhattam volna, kinyitotta a hűtőajtót. Amikor a döbbenettől már meg tudott szólalni, rémülten sikított fel:

-Te jó ég, ki mászott be a hűtőbe meghalni?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam