x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2010. október 8., péntek

Sötét szoba

"- Óóó, Bobi! Milyen gyönyörűen beszélsz! Mennyire választékosan fejezed ki magad!
- Szerintem egyáltalán nem vagyok válogatós."

Fentebbi párbeszédet önállóként akartam betenni ide, mint jópofa elszólást, aztán eszembe jutott, hogy milyen jellemző is a fiamra (és a többi hasonló gyerekre) ez a hozzáállás. Nem érti, vagy félreérti, amit mondanak neki, de míg itthon ez egy nevetésre ad okot, addig bent a suliban végzetes következményekkel járhat.
Nemrég beszélgettem a drámatanárral, aki év eleje óta foglalkozik a két kisebb fiammal (privát oldalamon már áradoztam róla néhányszor, így ezt most kihagynám). Ő mesélte, hogy anyukája valami csúcspedagógus, aki szokott továbbképzéseket is tartani. Neki a módszere, hogy kezdésként bezárja a megjelent pedagógusokat egy sötét terembe, majd mikor már lehetőleg semmit sem látnak, felolvas nekik egy szöveget, ami teli van idegen kifejezésekkel. Ezután felkapcsolja a villanyt, és megkéri a tanárokat, hogy meséljék el, miről is szól a szöveg. Ők persze kiakadnak, állítólag felháborodnak (bár én nem tennék ilyet), összezavarodnak. És olyankor G. néni azt szokta mondani: Nos, a gyerekek, akik miatt most itt ültök, pontosan ezt élik át nap, mint nap.
Kösziii!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam