x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. június 23., csütörtök

Hogyan neveltem munkára a fiaimat (és égettem porig magamat) ?

Gabi cikke juttatta eszembe azt az emlékezetes vakációt, mikor feltettem magamban, hogy megmutatom a srácoknak, hogyan is kell dolgozni úgy isten igazában!
Hiteles és utolsó szóig igaz történetünket elolvashatjátok partner oldalunkon ITT.

1 megjegyzés:

Angela írta...

Nem, ettől elmegy az ember kedve a munkától. Amúgy nincs baj a munkamoráljukkal és anno én is így szedtem a meggyet. Azt hiszem, az ilyen munkákhoz egyszerűen fel kell nőni, hogy az ember felfogja, hogy ezt nem élvezetből csináljuk. Nem gyereknek való és nem is élvezi a gyerek. Ettől függetlenül nem árt neki, ha kicsit belekóstol.

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam