x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. június 5., vasárnap

Kamasz a nyeregben


-Léécci!
-NEM.
-De lécci!
-Már mondtam, hogy nem megyek.
-De 3 napja könyörgök!
-Hát, ez az. Először is megmondtam, hogy nem megyek. Vidd az apát!
-Nincs itthon.
-Akkor a bátyámat.
-Dolgozik.
-Hja, a húgomat meg nem is hívod, ő úgyis tök béna.
-Vigyázz a szádra... azért nem hívom, mert ő nem tud letekerni 40 kilométert.
-Én meg nem akarok.
-Naaa, ne menjek már egyedül...
-Minek kell ilyeneket kitalálni..biciklizek én eleget.
Nem is tudom, hogy sikerült végül rávenni. Óriási fejtörést okoz nekem, hogyan, mivel pótoljam a régen együtt töltött időt. Amikor bábszínházban, múzeumban, moziban voltunk. Amikor hegyre másztunk, barlangba bújtunk, fürödtünk. Jó ötletnek tűnt, hogy menjünk együtt bicikliversenyre. Mármint nekem tűnt jónak. Forgatta a szemét, dohogott, aztán megkönyörült rajtam és eljött. Arra azért nagyon vigyázott a rajt előtt, távol legyen tőlem, ki ne derüljön, hogy az anyukájával van. Azt a gázt azért nem vállalta.
Akkor csillant fel a szeme, amikor meglátta bátyja volt osztálytársát, a NAGYFIÚT. Nem lehet ez olyan hülyeség, ha még ő is itt van! Induláskor még láttam a kölyköt a 80 kilométeresek háta mögött, aztán eltűnt az első kanyarban. Végigment 30 kilométeren keresztül a hagyományos biciklijével a menők között a 15 éves. Ott azért már visszafordult, de azóta azt hallgatom, mikor , miből fogja összespórolni az országúti bicire valót. Merthogy ez egy tök jó dolog, azt mondja. Mikor megyünk újra?
Én meg csak csöndben hálálkodok az égieknek, hogy nem jártattam fölöslegesen a számat 3 napig.
-gabi-

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam