x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. április 14., csütörtök

Az ember nemiszerve nem játékra való (?)






Márpedig, fiam, ha ezt eddig nem tudtad, akkor most leírod szépen ötször.
Mi, hogy ti is hülyéskedtetek? Leírjátok ti is, hogy egy életre jól megjegyezzétek!

Mindenki találgathat, minek kellett ott történni, hogy ez így bekerüljön a füzetbe.

Ps: Hasonló meglepő tanár- és diákszájakat várok a csomorika.a(kukac)gmail.com címre!

4 megjegyzés:

Angela írta...

Most hajtok azért a beírásért, ami úgy szól: Társam ruháját orrom váladékával kentem össze. Remélem, kapok róla egy jó fotót. Imádom ezeket! Állítólag minden problémát dokumentálni kell. Nekem tetszik :-)

Anonymous írta...

Először azt hittem archív - 30 év - ez a bejegyzés.

Gabi írta...

Tanító néni írja le ötször!
" De, arra való. Ezt eddig nem tudtam."
:)))

Anonymous írta...

bocs, de ezen totál röhögőgörcsöt kaptam.... :-)

Füles

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam