x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. április 22., péntek

Barátságos

Jön haza a lányom a suliból, lehuppan az ebéd mellé és bevezetés nélkül felteszi nekem a kérdést:
-Édesanyám, mi barátnők vagyunk?
Mint kiderült, az öltözőben az egyik kislány mesélte, ők megbeszélték az anyukájával, hogy ők a legjobb barátnők széles e világban.
Nem tudom frappánsan megfogalmazni, mi a bajom ezzel. Csak úgy egyszerűen érzem, hogy hamis. A barátját az ember választja, a gyerekét meg szüli. Olyan, amilyen. Nem csereszabatos. A barátomtól elvárom, hogy olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amik nekem fontosak, valamiféle értékek mentén választok.

Tudok fiatalos anyukákról, akik lányuk pólóját hordják és megbeszélik vele aktuális pasiügyeiket. Mégiscsak a lehetséges pótapukáról van szó, ugye. Ettől meg kifejezetten összerándulok. Én úgy gondolom, nem erre szerződtem.Inkább arra, hogy meghallgassam a gyerekeim örömeit, bánatait, történeteit. De eszembe sem jutna azzal szórakoztatni a kamasz lányomat, hogy hogyan mosolygott rám a hentes, miközben azt a gyönyörű marhahúst adta a gulyásleveshez. Azon majd a barátnőmmel elvihorászunk alkalom adtán.
Nekem ez egyirányú utca. Sosem tenném a lányom vállára azokat a felnőtt problémákat, amiknek a súlyához még gyenge. Azért vagyok én a felelős érte, mert ő még tapasztalatlan és gyakorlatlan bizonyos dolgokban. Nevetgélni, pusmogni meg ott vannak a barátnői, az a megfelelő közeg erre. Nem játszom el a jó barátság kedvéért a tinilányt, de tőle sem várom, hogy felnőtt nő fejével gondolkodjon.
Mert nem ez a dolgunk egymással a világban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam