x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. április 26., kedd

Kaptunk..



A lányom szódát a nyakába, én meg letolást. Kinek mi járt, ugye.



Szóval, az úgy volt, hogy elérkezett a már említett húsvéthétfő. Nagy örömmel, nagy lelkesedéssel vártuk a lányommal a locsolókat, olyan hamisítatlan" inkább egy látogatás a fogorvosnál" hangulatban. Nekem mindig nagyon kínos csokitojást osztogatni, amikor látom a gyerekek arcán a leplezetlen csalódottságot, hiszen elmaradt a pénzkereset. Én úgy gondolom, ha valakinek pénzre van szüksége, szóljon nyugodtan, szívesen adok, de nem vagyok hajlandó óvodások zsebébe pénzt gyömöszölni. Vannak heppjeim, na!

A lányom meg azért nem lelkes, mert a húsvéti ünnepeket szépen kimosakodva kell várni:

1. hajmosás A locsolókat szépen kimosakodva kell várni: 2. hajmosás A locsolók kölnijétől meg kell szabadulni: 3. hajmosás. Ilyenkor én sem irigylem a hajzuhatagát. Na, a kamasz fiam barátai idén megkímélték a kisasszonyt a kölnibűztől: becsöngettek, majd a gyanútlanul ajtót nyitó lányt végigkergették az utcában szódásüvegekkel. Működtették is futás közben az üvegeket természetesen, olyan sivalkodás volt, hogy kicsődültek a szomszédok.

Én meg jó anyuka lévén tortát tettem a társaság elé, volt üdítő, sós mogyoró, meg minden jó. És akkor elkövettem a HIBÁT. Osztottam egy kis észt a 6-8 fős fiúcsapatnak arról, hogyan kell szeszmentesen átvészelni a locsolkodást. Mondtam, tele van rendőrökkel a város, akik a bicikliseket ellenőrzik, pont azért, hogy mindenki életben maradjon. Miután nagy, kerek, értetlenkedő tekintettel néztek rám, mondtam, hallottam a legutóbbi esetről, azért aggódom. Megnyugtattak, hogy józan eszük a helyén van, nem lesz semmi baj.

Nem is volt egészen addig, amíg hazaért a kamasz. Fölháborodva sarokba állított, hogy miért kell nekem más gyerekével foglalkozni, aki inni akar, igyon csak, ne akarjam én megváltani a világot. Különben is, micsoda gáz már, hogy beleszólok a 14 éves (!) nagyfiúk életébe. Hm.

Ti szóltatok volna?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam