x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. március 28., hétfő

Hatodikos történelem jobbról


Beszéljünk végre a jobbkezesekről is. A logikus, analizáló, rendszerező félteke irányítása alatt élőkről.
Minden jobbkezes gyerekkel íratnék tanulás közben vázlatot, függetlenül az órai munkától. Mindenki a saját vázlatából tud hatékonyan tanulni, az való az ő szájíze szerint. Ráadásul, mire elkészíti, az esetek nagy részében meg is tanulja.
Amit fontosnak tartok:

-A vázlat nem lehet több egy A4-es oldalnál, különben nem elég tömör. -Hatékony, ha a főcímhez, az alpontokhoz mindig ugyanazt a színt, vagy jelölést használja a gyermek.

-Én sima, nagy alakú füzetbe íratok vázlatokat, hogy a gyerek szabadon gazdálkodjon a térrel.


-A vázlatnak olyan logikusnak kell lennie, hogy, ha minden vázlatpontot mondatba foglal, kikerekedjen belőle a lecke.

-Ezek a vázlatok nagyon jól segítenek majd a dolgozatra való felkészülésben is,de az évszámokból és az idegen szavakból még szoktunk készíteni mellé egy -egy táblázatot.

-Ha a gyerek szívesebben dolgozik géppel  (és melyik nem), engedjétek meg neki, hogy Worldben írja meg a vázlatot (addig is gyakorolja a formázást).

Sok sikert!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam