x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. március 24., csütörtök

Szorzótábla és mozgás (Nem unom még?)


Bocsánat, ha unjátok már a szorzótáblát. Azt gondoltam, már többé nem kerül föl, de most újra kitaláltam valamit, amitől vidámmá válik ez a tananyag. Mániám a mozgás, így a következőt csináljuk Bobival: Mikor már túl vagyunk a bogyózáson, pálcázáson és elkövetkezik a magolás, akkor elkezdünk masírozni miközben ritmikusan mondjuk a szöveget oda- vissza (vagyis úgy is, hogy 10x6, az 60, 9x6 54, 8x6 az 48, stb).

A masírozás után jön az, mikor azt a bizonyos keresztbe tapsolós játékot csináljuk (tudod, szembe állunk, összecsap a tenyered, majd az én jobb és a te bal kezed csap, majd össze a két sajátom, fordítva keresztbe, össze az én kettőm, össze a mi kettőnk, stb). Csupa- csupa keresztmozgás (a masírozásnál is, hisz ellentétes kar- láb mozog), amik ébren tarják az agyat. Villámgyors tanulás lett az eredmény. Aztán csináltuk úgy is, hogy a ritmust tartva mozogtunk és én kezdtem: 7x6, Bobinak (tartva a ritmust) folytatni kellett: az 42.
A végén pedig már "csak" táncoltunk a ritmusra. Olyan volt, mint egy ritmuszenélés, szinte vártam volna a rapelésünk alá a szájdobot.
Nagyon jól szórakoztunk.

ITT mindent megtaláltok, amit én bevetettem ennél a tananyagnál. Most pedig NEM teszek ünnepélyes fogadalmat arra nézve, hogy lezárom ezt a témakört, mivel nem tudhatom,holnap mi jut eszembe róla. Vagy talán Gabi beszáll és levezeti a rajzos vázlatot a szorzótáblához :-)
Nem tudhatjuk. Már csak azért sem, mert a statisztikát nézegetve azt látom, hogy hónapok óta a legnépszerűbb kereső kifejezés, amivel idetalálnak az olvasók, az a szorzótábla. Ez nekem azt mutatja, hogy bizony sokakat foglalkoztat a kérdés: Hogyan a legkönnyebb elboldogulni ezzel a témával?


1 megjegyzés:

Angela írta...

:-)

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam