x cfvhngvcfbvcyv c
Menü
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

2011. március 23., szerda

Kitalálós

Így jegyezték meg a gyerekeim a verseket. Ugye, mindannyian tudjátok, melyik vers első 4 sora ez?!



10 megjegyzés:

Angela írta...

Fogalmam sincs :-(

Gabi írta...

:)))) Nem csodálom, ezt én rajzoltam:))))

Gabi írta...

Nem, az én vagyok, a rajzzal. Ha Edó rajzolta volna, tudnád.
De azért lassan beírom a fekete pontot:))))

kissniki írta...

most egy kicsit elbizonytalanodtam, lehet, h mégsem olyan egyszerű? csak ránéztem a kék szemre és rájöttem. de most jobban megnézve... a-val kezdődik a vers címe?

Lepkevár írta...

Én AZONNAL tudtam! :)))

kissniki írta...

bevallom, először csak a kék szem alapján az altatóra gondoltam, aztán szerencsére angela megingatott. most már biztos vagyok, h a szeptember végén!

Angela írta...

Lepkevár: Köszönjük szépen, motmár tudjuk, hogy TE- ellentétben velem- nagyon okos vagy :-)))

Lepkevár írta...

Jajj, ne már... :(

kissniki írta...

teljesen így gondolkodtam, ahogy leírtad! a c magyarázata után akadt vissza az agyam!

Pocikabogi írta...

Még nyílnak a völgyben a kerti virágok,
még zöldell a nyárfa az ablak előtt,
de látod amottan a téli világot,
már hó takará el a bérci tetőt...

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam